Pertanyaan dan Tempahan

Untuk sebarang pertanyaan dan tempahan bolehlah hubungi atau SMS ke talian berikut:

Marliza: 019 274 9369

Ali: 019 664 9369 atau 011 2134 7359

Atau

email ke:

marliza_05@yahoo.com

chefalimnoor@hotmail.com

Atau

layari:

https://www.facebook.com/thecheftable

Wednesday, June 10, 2009

Tulis Buku

Lama tak jenguk blog ni dah bersawang, sibuk sangat tak sempat nak layan. Untuk yang bertanyakan soalan kat chat box pun tak sempat nak balas. Kalau yang bertanya nak tempah cc tu pun rasanya buat masa ni tak mampu nak buat commitment. Sibuk............atau kekadang tu kata orang alasan aje, kita sendirilah kena cari masa.
Baru ni jalan-jalan shopping sempat singgah kat kedai buku. Sempat jugaklah meluangkan masa tengok-tengok buku-buku terbaru di pasaran terutamanya buku-buku masakan. Entahlah rasa macam ada satu tarikanlah pulak untuk menghasilkan buku masakan apabila melihat hasil-hasil buku masakan yang terdapat di pasaran. Itulah ...............cumanya minta ALLAH beri kesempatan dan kekuatan untuk menghasilkannya. Doa-doakanlah agar cita-cita ni berjaya.

2 comments:

We Haus Enterprises said...

Cik Ali, kalau cooking house dah ada memang patut sangat tulis buku. Bila lagi ilmu yang ada nak dikongsi dgn masyarakat. Manusia mati kan meninggalakn nama...

We Haus Enterprises said...

Terim kasih di atas tunjuk ajar Cik ali anak saya sudah berjaya bergelar graduan. Muga kejayaan cik selama ini menjadi sumber inspirasi kepada anak-anak didik cik, terima kasih sekali lagi.