Pertanyaan dan Tempahan

Untuk sebarang pertanyaan dan tempahan bolehlah hubungi atau SMS ke talian berikut:

Marliza: 019 274 9369

Ali: 019 664 9369 atau 011 2134 7359

Atau

email ke:

marliza_05@yahoo.com

chefalimnoor@hotmail.com

Atau

layari:

https://www.facebook.com/thecheftable

Friday, December 11, 2009

GULUNGAN TIMUN




Mungkin article ini biasa jer pada masyarakat Johor yang menyajikan juadah laksa Johor. Tapi bagi masyarakat luar Johor mungkin ada yang tak biasa dan merasakan article ini amat membantu. Pengalaman saya sendiri apabila jiran selang beberapa rumah yang berasal dari Melaka yang berjiran dekat dengan negeri Johor menanyakan saya bagaimana saya membuat timun gulung membuat saya terpanggil untuk berkongsi article ini. Saya rasa photo di atas telah menjelaskan segalanya dan tak perlulah dihuraikan panjang lebar lagi.

No comments: